8 Ekim 2008

Muzlu Pasta

Onur'cuğumun doğum günü pastasını hazırlamak için çok az vaktim vardı. Aslında niyetim kekini pişirmek şöyle güzel bir krema hazırlamak şeker hamuruyla temalı onun tarzına uygun birşeyler yapmaktı ama malesef vaktim azdı. Dolayısıyla herşey hazır oldu benim pek içime sinmesede tadını çok beğendiler.
Malzemeler:
3 katlı kakaolu Pastaban (bence herzaman UNO)
2 paket muzlu Crem Ole
Süt
5-6 Muz
Damla Çikolata
Keki ıslatmak için sade hazırlanmış 1 fincan nescafe
Yapılışı:
Crem Oleler çırpılır, kekin ilk katı nescafeyle ıslatılır. Krema, damla çikolata ve dilimlenmiş muzlar dizilir. Diğer katlarada aynı işlem yapılarak kalan krema pastanın üstüne ve yanlarına düzgünce sıvanır. Hindistan cevizi yada beyaz çikolata rendesi de olabilirdi ama pasta denince benim aklıma çikolata, kakao geldiğinden üstünün beyaz olmasına gönlüm razı gelmedi. Hemen kakao eledim, yanlarını da fıstıkla kapladım. Üstüne de şablonla pudra şekeri serpince günün anlam ve önemine uygun bir pasta kısacık zamanda çıkmış oldu.
Nice Yıllara Onur, sağlıkla, hepbirlikte

7 yorum:

pelince dedi ki...

Nice senelere inşallah...Pastada çok güzel,ellerine sağlık..

Sevgiler..

Uğur CAN dedi ki...

Pelincim yorumuna çok memnun oldum teşekkürler.Yeni keşfettiğim o kadar çok güzel blog varki niye daha önce görmemişim diye hayıflanıyorum. Seninki de bunlardan biri sayfan çok güzelmiş ayrıca kısacık bir göz atmada ortak birkaç ama önemli nokta buldum. Görüşmek üzere
Sevgiler Uğur

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Nice güzel yıllara,sağlıklı mutlu.pasta çok güzel görünyor canım,ellerine sağlık.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

canım pasta harika olmuş.ellerine sağlık nice senelere inşallah

elma şekeri dedi ki...

merhaba,ellerine sağlık çok güzel görünüyor....
Nice senelere....

Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

hayırlı cumalar ve iyi haftasonları diliyorum sevgilrimle nilgün

Uğur CAN dedi ki...

Günaydın herkese,
Piyasaların allak bullak olmasından dolayı çok yoğunuz sayfamla pek ilgilenemedim, şimdi kısacık bir vakit buldum
Nelihancım iyi dileklerin için teşekkürler canım,
Elmaşekeri teşekkürler sitenin adınıda kendisinide çok beğendim, çok sempatik,
Nilgüncüm ben de iyi tatiller dilerim ama haftayı pastayla kapatmıyacağım, bir aksilik olmazsa yeni tarif birazdan sayfamda olacak
İyi bir haftasonu olmasını dilerim