31 Ekim 2008

Fırınım Olmadan Asla

Mufakta ençok kullandığım cihazdır Fırınım. (Dikkatinizi çekerim F'yi büyük harfle yazdım çünki gerçekten özeldir benim için) Kettle bile ikinci sırada gelir. Böreklerim, poğaçalarım, keklerim, pastalarım, kurabiyelerim ve yemeklerimdeki tadı fırınıma borçluyum. Bu kadar anlattım ya kesin iki hafta içinde bozulur :)

Benim için bu kadar özel birşeyi tabiki çok özel bir etkinlik olan pekçok şeyi sayesinde öğrendiğimiz Sevgili Ayşe Yaman'ın evsahibesi olduğu "Şeker Hamuru Ye" etkinliği için hazırlamaya çalıştım. Aslında son dakikacı değilimdir ama bu sefer elimde olmayan sebeplerden ötürü son güne hatta son saatlere kadar sarktı. Bu etkinlikten çok şey öğreneceğime eminim. Kolay Gelsin Ayşe Yaman

Ayrıca Vildan'a çok teşekkür ederim kızcağız izin gününde işlerini yarım bırakarak bana Fotoğraf Makinesini getirdi, zaman ayırıp mail attı Çok Teşekkürler Vildancım.






Petit-beure bisküvilerin arasına bitter ganaj'dan oluşan kremasını sürerek fırın formuna getirdim. Ardından tepsiler, fırın kapağı, kurabiyeler, börekler derken ortaya bu görüntü çıktı.


















23 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok şık olmuşlar tebrik ederim emeklerinize sağlık:))

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canım harikaaaaa!!! Bayıldım süper olmuş, enfes bir çalışma.

Sevgiler,
Evren

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Uğurcuğum harikasın canım!!!! ellerine, emeğine sağlık,nefis olmuş.Fırının enfes.çok çok güzel olmuş,bütün övgü dolu sözleri sonuna kadar hakediyorsun!!!!!!öpüyorum seni.sevgilerimle....

karamelam dedi ki...

çok değişik olmuş. hem de özenerek yapmışsın çok uğraşmışsın. eline sağlık

RUMEYSA dedi ki...

çok gerçekçi olmuş ellerine sağlıkk insan yemeye kıyamaz dimii yaa :D

Adsız dedi ki...

canım gercek fırın sandım bır an nerde seker hamuru tarıflerı ? dıyordum :)cok basarılı harıka ellerıne saglık sevgıler..

Uğur CAN dedi ki...

Arkadaşlar hepinize tek tek teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim. Olabildiğince gerçeğe benzetmeye çalıştım kusurlarım tabiki var ama affola diyorum Herkese Sevgiler Uğur

bir dilim bir tutam dedi ki...

KOCAMAN TEBRIKLER. BASARILI BIR CALISMA OLMUS.Insan bunu yemeye kiyabilir mi? Ben olsam mutfagima dekor olarak kullanirdim.Sevgiler

Adsız dedi ki...

Çok orjinal,çok sevimli ve hayran olunası!
Kusur mu?hani nerede ben göremiyorum da!

Tebrik ederim,ellerine sağlık!
Sevgiler.

Delfina ; dedi ki...

ne güzel bir çalışma olmuş,ilk görüşte gerçek fırın sandımmm :))

ellerine sağlık sevgili uğur...

wilma dedi ki...

canim benim,rica ederimde, bir ise yaramamis galiba. cunku bendeki fotolar degil sanirim bunlar::))
Gercekten ben orjinalinide gordugum icin soluyorum. Muhtesemdi.ellerine ve emegine saglik Canim benim. Kim yedi bu firini afiyetle merak ediyorum:):) Yemeye kiyamaz insan:):)

Uğur CAN dedi ki...

Serap teşekkürler sen söyleyince dekor olarak kullanma işi aklıma geldi, fırın için artık çok geç ama tepsi ve üzerindekilere kıyamadım duruyorlar
Burcu teşekkürler, yorumun beni çok mutlu etti sağol
Delfina çok teşekkürler, yorumlarınız o kadar yüreklendirici ki ben bu hızla bütün beyaz eşyaları yapar segilersem hiç şaşırmayın :))

Vilmacım işe yaramaz olurmu onların mp i büyük olduğundan yükleyemedim ama arşivimde varlar çok sağol, yiyen kim sorusuna tabiki kızım hariç ev ahalisi diyorum
Herkese Sevgilerimle, İlginize tekrar teşekkürler

NiNo dedi ki...

gercek firin zannettim :D
pes valla bravo

zarpandit dedi ki...

ya bu pastamı şaştım kaldım:)ben once normal fırın sandım ve içinden cıkan kurabiyeleri gorunce bir suru tarif gelecek sandım :)))

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Harika :))

ayseyaman dedi ki...

Ugurlu Tatlar :)
Etkinligin en yaratici en ilgi cekici en güzel çalışmasına imza attin, gerçekten süpper bir pasta olmuş, ilk görüşme vuruldum...:)
Ellerine emeklerine saglik, etkinlige destegin ve güzel sözlerin için de çok teşekkürler..
sevgilerimle

öznur dedi ki...

canim özge ve ben bayıldık gerçek sandık, ama ben biliyorumki sen daha çok başarırsın buna şahit oldum.başarılarının devamını dilerim.ha bide seni çok özledim.

fish dedi ki...

hepsi yenilebiliyo muuu??? inanmıyorum....

Uğur CAN dedi ki...

Yorum yazan herkese çok teşekkürler,

Seher Ozturk dedi ki...

SÜPER OLMUŞ TEK KELİMEYLE. SÖYLEYECEK BAŞKA KELİME BULAMIYORUM. ELLERİNİZE SAĞLIK..

edayurt dedi ki...

tek kelimeyle helal olsun size görselligin öneminin hayatımda büyük yeri vardır.sevgiyle kalın.takipcinizim. www.yemekkahvekokusu.blogcu.com

Uğur CAN dedi ki...

Çok teşekkürler yaptıklarımın beğenilmesi çok hoş
o günlerde gerçekten enerjim vardı yapabiliyordum şimdi açıkçası o kadar büyük işlere girişemiyorum.
Sevgilerimle Uğur

Sevil Altunel dedi ki...

bu pastanın kıymetini oturup yiyen değil yapan anlar:)ben ilk yaptığım şeker hamurlu pastamda hemen anladım:) bu ne emek ve harika tasarımdır böylee..inanılmaz..ellerinize emeğinize sağlık..sevgiler..