4 Şubat 2009

İzindeyim


Artık İzindeyim.
Herkese merhaba uzun aralar vermeye başladım elimde olmaksızın. 20 gün sonra Allah kısmet eder ve bir aksilik yaşanmazsa ikinci çocuğumuzu kucağımıza alabileceğiz.
İzin öncesi işyerindeki işleri derleyip toplayıp öyle teslim etmek istediğimden oldukça yoğundum sayfama hiç giremedim, yorumlara çok geç cevap verebildim. Pazartesiden itibaren izne ayrıldım ama bu seferde evdeki düzenlemelerle uğraşıyorum. Kısacası biraz yoğunum ama aklım hep sayfamda birşeyler yapsamda eklesem diyorum.
Sağolsun Neslihancım merak etmiş sormuş, Rümeysacım mimlemiş beni; kısacık birşeyler yazarak cevaplamak istedim. En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere
Herkese Sevgilerimle

7 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Uğurcuğum iyi olmana çok sevindim.kolaylıklar diliyorum canım.Allah yardımcın olsun ve hayırlısıyla bebişini kucakla inşallah.çok öpüyorum.sevgilerimle...

Uğur CAN dedi ki...

Teşekkürler Neslihancım, Doğuma kadar daha sık birşeyler eklemeyi planlıyorum inşallah yapabilirim.
Malum bebişten sonra mutfak maceralarıma biraz ara vermek zorunda kalacağım, görüşmek üzere

Sevgiler Uğur

Kübra dedi ki...

Sevgili Uğur Can hayırlı haberlerini bekliyoruz, sağlıklı ve hayırlı bir evlat olur inşallah.
Sevgiler

Uğur CAN dedi ki...

Teşekkürler Kübra, iyi dileklerin için çok sağol umarım herşey yolunda gider
Sevgiler Uğur

Uğur CAN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bir Dilim Düş dedi ki...

Uğurcuğum çok sevindim canım izne çıkmana, sen şimdilik bebşin ve kendinle ilgilen lütfen; güzel haberlerini bekliyoruz.

Sevgiler,
Evren

wilma dedi ki...

caniiiim, hadi bakalim gusel hayirli haberlerini alicaz ins. Isim konusunda uzlasmaya varabildinizmi cnm?
TArih konusunda bilgilendir mutlaka.
optuums kocaman