15 Aralık 2008

İdil Doğum Günü

İdil'in doğum günü için hazırladıklarımdan birkaç örneği paylaşmak istedim. Doğum günü deyince insanın aklına ilk pasta gelir ama telaşımdan herşeyin fotoğrafını çekmişim de pastanınkini unutmuşum malesef :) Bu aralar unuttuğum şeylerin sayısı artmaya başladı zaten, son ayda neler neler unutacağım kimbilir :)


Pastayı tarif etmek gerekirse çikolata ganaj ve Winx kızlarından oluştuğunu söyleyebilirim.

Menümüz
Ispanaklı Rulo




Yufkalı Köfte/Biberli-Domatesli Sos ile


Sosisli Sigara Böreği




Renkli Patates Topları

Makarna Salatası (Yengem yaptı)


Çiçek ve Kelebek Kurabiyeler





ve Pastadan oluşuyordu.

5 yorum:

HÜLYA dedi ki...

merhaba canım harika bir masa olmuş.. pastayı düşünemiyorum bile. ellerine sağlık.. çiçeklere bayıldım ne gzüel renklenrmişsin.. tekrar ellerine sağlık. idile de nice mutlu yıllar diliyorum

TuruncuTatlar dedi ki...

canım sofranız çok güzel olmuş yaşınızda hayırlı olsun sevgilerimle..

Uğur CAN dedi ki...

Hülya ve Sema çok teşekkürler, Yıllar çabuk geçiyor daha dün doğmuştu bugün genç kız havalarında
Allah herkese çocuklarıyla sağlıklı mutlu ömürler versin.
Sevgilerimle

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

yarın misafirlerim gelicek gezinirken sofranın gördüm ellerine sağlık :))

Uğur CAN dedi ki...

Teşekkürler, bende senin sayfanı dolaştım çok beğendim. Pasta kek dışında birşeyler görmek iyi geldi:)

Sevgilerimle