14 Kasım 2008

Sobe

Sevgili Neslihan beni sobelemiş, çok teşekkür ederim. Dün hemen cevaplıyorum dedim ama ancan bugün fırsat bulabildim.

1-YAŞAM FELSEFENİZ NEDİR?
Dürüst olmak, yalansız entrikasız net yaşamak

2-İNSAN
Beşer, şaşar .... şaşmamasını tercih ederim:)

3-HAYATTA OLMAZSA OLMAZ DEDİĞİNİZ 3 ŞEY
Ailem, Sağlığım, Huzurum

4-MUTLULUK SİZE NEYİ İFADE EDİYOR
Sağlıkla ve sevdiklerimle birlikte geçirdiğim her an

5-GÖZLER
İnsanı hemen ele verir

6-YALANA KARŞI VERDİĞİNİZ TEPKİ NE OLUR
Değer verdiğim birinden gelmişse tamamen güvenim kaybolur, malesef insanlara 3. 4. kez şans tanıyan biri değilimdir. En fazla ikinci bir şansı vardır o da doğru kullanabilirse

7-GÜZELLİK
Bence olması gereken, kesinlikle sadece fiziksel değil çoğu zaman içsel güzellik

8-SEVGİ VE AŞKIN TANIMI
Aşk-kıvılcım, Sevgi-Elektrik

9-SEVGİ Mİ AŞKMI?
Tabiki Sevgi Aşık olmak kolay sevebilmek ve sürdürebilmek emek ister

10-HANGİ MÜZİK VE NEDEN
Günüme, yaşadıklarıma bağlı olarak değişebiliyor ama genellikle hareketli parçalar

11-DEGISTIRME SANSINIZ OLSAYDI HANGI 3 SEYI DEGISTIRIRDINIZ?
Galiba hiçbirşeyi, çoğu zaman değiştirmeyi istediğimiz şeyler gerçekleşince bizi o kadar da mutlu etmiyor

12-DOST?
Çok azdır

13-BILGISAYAR?
Teknolojiyi pek sevmiyorum, insan faktörünü ortadan her geçen gün biraz daha kaldırıyor.
Her işi kolaylaştırıyor gibi görünsede, bence fazlası zarar

14-SIZI IFADE EDEN BIR RESIM
Uygun bir resim bulamadım ama belki bu tarifimden sonra gözünüzde birşeyler canlanır.

Evli, çalışan, ailesini seven, bir çocuklu, ikincisini bekleyen, boş durmayı sevmeyen, tertip düzen düşkünü, hobileri olan, mutfakta zaman geçirmeyi seven, fotoğraf çekmeyi çok seven, geveze olmayan, bir kaç iyi dostu olan bazen herşeyden sıkılıp bunalıp hayattan istifa etmek isteyen ama sonra bundan hemen vazgeçip ben herşeyiyle hayatımı seviyorum diyen biri işte :)

Herkese Sevgilerimle

Hiç yorum yok: