19 Şubat 2012

Pepee Pasta


Bugün Ozan'ın doğum günü, dünyaya geleli dolu dolu tam üç yıl oldu. O'da bu yaş grubundaki pek çok çocuk gibi Pepee düşkünü.Bazen kendini Pepee zannediyor :)) O bu kadar severken  başka hiçbir model düşünmedim, bana çok kolaylık oldu. Ailesiyle beraber Pepeyi modellemeye çalıştım. Her biri ayrı güzel ama çalışırken en çok zevk aldığım Pepe'nin evi oldu, yeşillikler içinde çok sevimli bir ev. Laf aramızda ben bile arasıra izliyorum. Sevimli, sıcak ve eğitici bir çizgi film.


Zaten giysileri, gelen hediyeleri, posterleri, bardakları vs derken evin her tarafından Pepee'li birşey  çıkıyor.
Menümüzde;
Sodalı Börek,
Sosisli Milföylü Börek,
Zeytinyağlı Yaprak Sarması, (Yengem'den)
Patates Salatası (Yeşim'den)
Tavuklu Salata
Çift Çikolatalı Kurabiye (Tarifi Mekanımız Mutfak'tan)
Ve Pasta yer alıyordu.

Tavuklu salata ve Kurabiyenin tariflerinide ilk fırsatta ekleyeceğim.



Hiç yorum yok: