29 Kasım 2011

Fairy ile Mutlu Mutfaklar

Fairy ile  Mutlu Mutfaklar

Geçen hafta kesin bana çıkmaz ama bir deneyeyim diye düşünerek denedimbilyorum.com'da gördüğüm,  ödülünün Gülhan Kara Chef's İstanbul Mutfak Atölyesi'nde iki gün kurs olduğu yarışmaya katıldım.
Cuma günü aldığım telefonla kazandığımı öğrenince hem sevindim, hem şaşırdım bu konularda pek şanslı değilimdir.Galiba artık şansım döndü diyerek  kurs çıkışında  yılbaşı bileti aldım :))  Umut dünyası işte...


Kursa dönecek olursak bu organizasyonu sağlayan Fairy -Denedimbiliyorum.com,  Gülhan Kara, Yetkin Usta ve Chef's İstanbul ekibi sayesinde bilgilendirici ve eğlenceli güzel bir haftasonu geçirdik. Bu etkinlikte emeği olan herkese teşekkür ederim.



        




İlk gün Yetkin Usta ile Muffin, Chips Cookies ve Ispanaklı Kiş yaptık.

Fairy'yi daha önceden kullanıp bildiğimden çıkan yağ, şeker, yumurta karışımlı bulaşıkların üstesinden  geleceğinden emindim.. Biz de biraz yardım ettik tabiki :)


                        


İkinci gün ise Gülhan Hanım'la Taze İtalyan makarnaları ve sosları (Bolonez ve Napoliten) yaptık. Taze Makarna deneyimi benim için bir ilk'ti.  Ve bundan sonra hep değil ama her vakit bulduğumda  makarnamı taze taze kendim yapacağım.


Gülhan Hanım'dan çok önemli  püf noktaları  ve bilgiler  öğrendik.



Chef's İstanbul Mutfak Atölyesinde  Yemek, Pasta-Kurabiye, Çikolata, Pizza, Taze Makarna, Meze ve daha pekçok konuda kurslar var takip etmenizi öneririm.


3 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

ne güzel bir etkinlik olmuş..

Uğur CAN dedi ki...

Evet Nilgün, gerçekten faydalı ve güzel bir etkinlik oldu.

LeylaK dedi ki...

ne eğlenceli olmuştur :) harika görünüyor .herkesin ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı