26 Şubat 2011

TAÇ PASTA

ELİF - ECE
Doğum Gününüz Kutlu Olsun

Elif ve Ece'nin doğum günleri için bu Taç Pastayı hazırladım. Yıllar önce Sevgili Ayşe Yaman'ın sayfasında görüp not almıştım, yapmak için hiç fırsat oluşmamıştı . Ece ve Elif'e kısmetmiş.

Tac'ı yapmak değil ama korumak çok zor en az 7-8 tane yaptım ama bir çoğunda zedelenme, kırılma oluştu. Hele bir tanesi elime aldığım anda yere düşen vazo gibi tuzla buz oldu.

O an ne yaşadığımı tahmin edersiniz sanırım:)


Kurabiyeler de pastaya eşlik ettiler.
Posted by Picasa

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadasim, pastan da, kurabiyeler de cok düzgün, cok prof. olmus... Ellerine saglik... Tebrik ediyorum seni.... Hele tac bir harika... Sevgilerimle, güzel bir pazar günü diliyorum...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Çoook şık ve zarif bir pasta olmuş. Ellerine sağlık :)))

Sevgiler,
Evren

CANOTO VOLKSWAGEN dedi ki...

Çok teşekkürler arkadaşlar günlerdir bloguma giremiyordum, ne yorum yazabildim, ne tariflerime ulaşabildim eksikliğini çok hissettim.
İnşallah bir kez daha böyle birşey yaşanmaz.
Sevgilerimle