5 Haziran 2010

Etli Yaprak Sarması

Bu lezzeti yapan marifetli ellerin sahibi Sevgili Emine, İdil'in okul arkadaşı Edanur'un annesi. Biz sadece iki yıldır tanışıyor olmamıza rağmen Emine, Sevim ve ben birbirimizi sevdik, yıldızlarımız tuttu. Emine şu anda Rize'de, gitmeden önce bizi davet ettiğinde sarmanın değişik bir versiyonuyla tanıştım. Ve çok hoşuma gitti, çok lezzetliydi. Tabiki tarifi bende yok o yüzden ekleyemiyorum. Ama fotoğrafını paylaşmak istedim.

Tarif için Emine'nin Rize'den dönüşünü hep birlikte bekleyeceğiz :)

Ellerine sağlık Emine, herşey için teşekkürler.


4 yorum:

nurşen dedi ki...

Sevgili arkadaşlarım,blogcanlarım Blogkulübü'nde 15 gün sürecek olan Yemekteyiz etkinliği başlıyor, etkinlikte evsahipliğini ben ( http://nursen-yemek.blogspot.com/ ) yapacağım.Konuklara ikram edeceğimiz yemekler sizin elemeğiniz olacak.Yemek tariflerinizi 'Blog Kulübü Yemekteyiz etkinliğine' göndererek kendi sitenizde yayınlayıp,bana haber vererek etkinliğimize katılabilirsiniz.Bende yemek tariflerinizi resimleri + sitenizin linkiyle benim bloğumda, bir menü oluştuğunda yemeklerinizin resimleri + sitenizin linkiyle Blog Kulübünde yayınlayacağım.Yemek tarifleri 6 kategoriden oluşacak,isterseniz sadece bir kategoriye,isterseniz bütün kategorilere tarif gönderebilirsiniz. Yemek tarifleri için kategoriler şöyle ;
1) ÇORBA
2) APERATİF
3) SALATA
4) ANA YEMEK
5) ZEYTİNYAĞLI
6) TATLI
Bu devatiyeyi okuyan bütün blogcanlarımı etkinliğe davet ediyorum

Gülnur Eroğlu dedi ki...

Merhaba Uğur Hanım,
Etli yaprak sarmanın tarifini paylaşacak mısınız? Ağzım sulandı doğrusu!

Gülnur Eroğlu dedi ki...

Merhaba Uğur Hanım,
Etli yaprak sarmanın tarifini paylaşacak mısınız? Ağzım sulandı doğrusu!

Adsız dedi ki...

et konusunda saçmalamış bence